Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

  • Először válaszd ki a kívánt termék/termékek méretét, majd helyezd a kosárba a „Kosárba rakom” gomb segítségével.
  • Kattints a felső sarokban lévő kosárra, itt még egyszer áttekintheted a vásárolni kívánt termékeket.
  • Kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra, majd add meg a számlázási és szállítási címet.
  • Válaszd ki a megfelelő fizetési módot és kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.

Minden termék esetében lemértük a legfontosabb méreteket, ezeket megtalálod a termékek leírásában. Figyelem! Ezek a centis adatok vízszintes, kiterített állapotban lettek lemérve, nyújtatlan állapotban. A megfelelő méret kiválasztása érdekében, javasoljuk, hogy ugyanígy mérd le Te is egy hasonló ruhadarabod.

Az MPL futárszolgálat szállítja a csomagod házhoz. A PostaPontos szállítást megszüntettük. Amennyiben a futár nem talál a címen, a csomagodat leadja a helyi Postán.

Előre fizetés esetén 790 Ft, utánvét esetén felszámolunk plusz 500 Ft-ot, vagyis összesen 1290 Ft.

  • készpénzzel: A csomag átvételekor a futárál. Amennyiben megtagadod az átvételt, több csomagot nem adunk fel Neked.
  • banki átutalással: Az összeget a megadott bankszámlára kell elutalni, közleményben a rendelési számmal. Az összeg megérkezésekor adjuk fel a csomagot, amenniyben 3 napon belül nem érkezik meg, a rendelést töröljük.
  • online bankkártyával: A Barion rendszerébe irányítunk, ahol bankkártyaadataid megadásával az összeget azonnal levonjuk Tőled. A Barion rendszerébe nem kötelező regisztrálni, biztonságos, kártyaadataid hozzánk nem jutnak el.

A rendelés leadását követően 1-2 munkanap, mivel minden termékünk raktáron van. A feladást követően e-mailben kapni fogsz egy küldeményazonosítót, mely segítségével nyomonkövethed, hogy hol jár a csomagod.

Ebben az esetben a futár leadja a csomagod a helyi Postán.

Ha a rendelés leadása után meggondoltad magad, csak szólj nekünk minél előbb (email, sms, telefon, kapcsolati űrlap), kérlek ne dolgoztass minket feleslegesen.

A csomag átvételének megtagadása esetén, sajnos többször nem adunk fel Neked csomagot. 

Amennyiben ezek közül bármelyik fennáll, természetesen van lehetőség cserére, levásárlásra vagy dönthet úgy is, hogy kéri vissza a pénzét. Figyelem!!! Önnek 14 nap áll rendelkezésére ezek bármelyikének jelzésére. Kérjük a ilyen esetben keressen fel minket az info@kellegyruha.hu e-mail címen vagy telefonon. Csak olyan ruhát veszünk vissza, amelyet még nem hordtak és esztétikailag hibátlan, leszámítva az egyszeri felpróbálást.

Szeretnél egyedi ajánlatokat kapni?

Értesítés kuponokról, akciókról, újdonságokról