Gyakori kérdések
Hogyan tudok vásárolni?
- Először válaszd ki a kívánt termék/termékek méretét, majd helyezd a kosárba a „Kosárba rakom” gomb segítségével.
- Kattints a felső sarokban lévő kosárra, itt még egyszer áttekintheted a vásárolni kívánt termékeket.
- Kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra, majd add meg a számlázási és szállítási címet.
- Válaszd ki a megfelelő fizetési módot és kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.
Mekkora méretet válasszak?
Minden termék esetében lemértük a legfontosabb méreteket, ezeket megtalálod a termékek leírásában. Figyelem! Ezek a centis adatok vízszintes, kiterített állapotban lettek lemérve, nyújtatlan állapotban. A megfelelő méret kiválasztása érdekében, javasoljuk, hogy ugyanígy mérd le Te is egy hasonló ruhadarabod.
Milyen szállítási módok vannak?
- Az MPL futárszolgálat szállítja a csomagod házhoz. A PostaPontos szállítást megszüntettük. Amennyiben a futár nem talál a címen, a csomagodat leadja a helyi Postán.
- Választható továbbá Foxpost automata is
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Ha futárral kéred:
Előre fizetés esetén 990 Ft, utánvét esetén felszámolunk plusz 500 Ft-ot, vagyis összesen 1490 Ft.
Ha Foxpost automatába kéred:
Előre fizetés esetén 590 Ft, utánvét esetén felszámolunk plusz 500 Ft-ot, vagyis összesen 1090 Ft
Hogyan tudok fizetni?
- utánvéttel: A csomag átvételekor a futárál vagy az átvételkor a Foxpost automatánál (Figyelem, Foxpostos rendelés esetén csak bankkártyával tudsz fizetni, készpénzzel nem). Amennyiben megtagadod az átvételt, több csomagot nem adunk fel Neked.
- banki átutalással: Az összeget a megadott bankszámlára kell elutalni, közleményben a rendelési számmal. Az összeg megérkezésekor adjuk fel a csomagot, amenniyben 3 napon belül nem érkezik meg, a rendelést töröljük.
- online bankkártyával: A Barion rendszerébe irányítunk, ahol bankkártyaadataid megadásával az összeget azonnal levonjuk Tőled. A Barion rendszerébe nem kötelező regisztrálni, biztonságos, kártyaadataid hozzánk nem jutnak el.
Mennyi idő a kiszállítás?
A rendelés leadását követően 1-3 munkanap, mivel minden termékünk raktáron van. A feladást követően e-mailben kapni fogsz egy küldeményazonosítót, mely segítségével nyomonkövethed, hogy hol jár a csomagod.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a csomag kiszállításakor?
Ebben az esetben a futár leadja a csomagod a helyi Postán.
Mi történik, ha mégsem kérem a rendelésem?
Ha a rendelés leadása után meggondoltad magad, csak szólj nekünk minél előbb (email, sms, telefon, kapcsolati űrlap), kérlek ne dolgoztass minket feleslegesen.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
A csomag átvételének megtagadása esetén, sajnos többször nem adunk fel Neked csomagot.
Mi történik, ha nem megfelelő a méret vagy egyszerűen nem azt kapom, amit vártam?
Amennyiben ezek közül bármelyik fennáll, természetesen van lehetőség cserére, levásárlásra vagy dönthet úgy is, hogy kéri vissza a pénzét. Figyelem!!! Önnek 14 nap áll rendelkezésére ezek bármelyikének jelzésére. Kérjük a ilyen esetben keressen fel minket az info@kellegyruha.hu e-mail címen vagy telefonon. Csak olyan ruhát veszünk vissza, amelyet még nem hordtak és esztétikailag hibátlan, leszámítva az egyszeri felpróbálást.